2011



Nem vagyok az újévi fogadalmak embere, nekem majdnem minden hétfő egyben január elseje is. Mindig van valami, amit szeretnék másképp csinálni. Hétfőtől minden este elmosogatok, hétfőtől minden nap varrok valamit, hétfőtől több gyümölcsöt eszem, hétfőtől kevesebb kávét iszom, s mivel nem vagyok túl sikeres ezek megvalósításában, gyorsan körbeérnek és kezdődik minden elölről. Január elsejétől pedig már évek óta a következőket tervezem véghezvinni:
1., sminkelni (csak úgy szolidan, hétköznapiasan)
2., tornázni (csak úgy szolidan, hétköznapiasan)
3., végre tényleg rájönni, mihez kezdjek az életemmel (csak úgy szolidan, hétköznapiasan)
Az első kettőben semmilyen előrelépést nem tettem, ezért egyre ritkábban nézegetem magam tükörben. A harmadikat viszont már kezdem nagyon élesen látni.
Boldog hétköznapokat és teljesülő álmokat kívánok mindenkinek!
I wish everybody have a happy new year!

Megjegyzések

  1. Kedves Juditka! Az jó, nagyon is jó, ha az ember tudja, legalábbis tudni véli, mit is kezdjen az életével... Kívánok Neked sok erőt, s főként türelmet, mert anélkül még saját magunkat sem lehet maradéktalanul és hosszú távon elviselni... De ebben segít a gyermek! Csak nézz Emma két szép szemébe, s ott megtalálod nemcsak a türelmet, de az örök életet is. Szeretettel gondolok Rád, és medvebrummogás. :)

    VálaszTörlés
  2. Jaj, elfelejtettem: békés és vidám új esztendőt kívánunk Nektek! Szeretettel: a 3 medve

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése