Kockás-virágos pillowcase dress/Checks-floral pillowcase dress

Születésnapi ajándékként készítettem egy négyéves királylánynak az alábbi - nem annyira fenséges, de reményeim szerint a mindennapokban jól használható - ruhát. 


A korábbi topnál már használt tutorialt vettem ismét alapul. Úgy terveztem, készítek hozzá egy rózsát dísznek - egyrészt, hogy mégse legyen annyira hétköznapi, másrészt a virágos anyag virág után kiáltott -, de varrás közben jött az ötlet, mi lenne, ha egyszerűen csak az anyag mintáját használnám. Így aztán az egyik csokorból született dísznek egy applikáció.


Ezen zseniális egyszerű ötleten felbuzdulva varrtam gyorsan egy karkötőt is, csak csomóra kell kötni,  gondoltam, így legalább nem ronthatom el a bőségét.


Az viszont eszembe sem jutott, ami pedig minden négyéves királylány számára evidens: ez nyakék, nem  is karkötő!

 
Akár karkötő, akár nyakék, a lényeg mégiscsak az: Isten éltesse az ünnepeltet!
I made this dress for a four year old princess as a birthday present. I used this tutorial again. Instead of sewing a flower from the floral fabric, I used a bouqet print from the fabric to decorate the dress. And from another part of the fabric I made a bracelet. Or rather it was just my idea. Every four year old princess knows: this is a necklace. Either bracelet or necklace, happy birthday to the little princess!

Megjegyzések