Kell egy új sapka/Emma needs a new bonnet

Még tavaly ősszel készítettem ezt a helyes kis sapkát - a mintát a Ravelryn találtam -, kötni is nagyon jó volt és Emmán is nagyon szerettem. A fiús hatást horgolt virágokkal szerettem volna ellensúlyozni, de végül nem készültek el, mert lusta vagyok másba kezdtem. 


A mai nap véglegesen bebizonyította, hogy szükség lesz egy új sapkára, mert ez már "homlokban és fülben" is szűk.


Igazságtalanság lenne, ha csak arra fognám, hogy megnőtt a feje, mert a nem elég körültekintő mosás is nagyban hozzájárult ahhoz, hogy egyfolytában húzkodnom kelljen a fején. Az újon lesznek majd virágok is.


This bonnet was knitted in autumn, the pattern is from Ravelry. It was easy to knit and I think she is so pretty wearing it. I planned to make some crocheted flowers to a girlish style but never completed because I'm lazy I started a new hat. Now it doesn't fit her anymore so I have to knit a new top-down bonnet. Definitely with flowers.

Megjegyzések