Virágok mindenhol/Flowers everywhere

Nemrégiben betértünk egy turkálóba, hogy elköszönjünk a nyugdíja előtti utolsó munkanapját töltő hölgytől. Itt (Potom, Hollán Ernő és Katona József utca sarok) szoktam fonalakat, csipkét, és ha különösen szerencsés vagyok, némi méterárut is venni. Aznap pedig különösen szerencsés voltam, mert ezekre a virágos szépségekre bukkantam:


Az első egy futó, elég nagy méretű, de több hibája is van - ami engem cseppet sem zavar -, ám ezek miatt mindössze 190 forintba került. Régóta kerestem valami hasonlót, egy blúzhoz szeretném majd felhasználni. 


Azért is jó gyerekkel boltba járni, mert ha valami megtetszik és hangosan kiejtjük, ami az eszünkbe jut: "Óóóó, de szép!", gyorsan még mindig hozzátehetjük: "... ugye Emma?" Még mindig jobb, mint ha azt hiszik, hogy magunkban beszélünk. Én így voltam ezzel a terítővel, amit aztán többször is ki- és betettem a kosaramba, merthogy erre az égvilágon semmi szükségünk nincs, ellenben olyan szép.



Ha lesz szívem szétdarabolni, akkor a közepéből párnát szeretnék, a sarkain található rózsákból pedig ilyen instrumentumot a falra. Tökéletes dekoráció lehetne Emma ágya fölé.

Ő pedig a kedvencem, mindössze 90 forintba került ez a kis zsebkendő. Nagyon megfogott az aprólékos, szépen kidolgozott kézimunka. Az biztos, hogy nem lesz szívem szétvágni, de szeretném majd használni valamire, jó lenne, ha mindig szem előtt lenne.




Nem tudom, merre vannak még Potom turik, érdemes betérnetek és körülnéznetek a kézimunkák között, ha utatokba esik egy.

These are my thrifty finds from last week. The first cover I want reuse as a part of a shirt. The second is soooo beautiful! From the middle of it I want to make a pillowcase and from the corners an embroidery hoop wall decor, like this. The thiny handkerchief is my favourite one.

Megjegyzések