Szoknya pólóból, avagy a napsugár kergetése/Blowing kisses skirt



Amint észleltem tegnap, hogy hasunkra süt a nap, rögvest ráadtam Emmára a kis szoknyát, melyet még hét közben varrtam, és felkergettem a lányt a kanapéra, hogy készíthessek néhány fotót  rendeltetésszerű használat közben is, ne csak a gangon készült képet tudjam megmutatni. 
A szoknya ötletét - melyhez tutorialt is készített -,  Jess blogján találtam, aki rengeteg, jobbnál jobb ruhát varr tündéri lánykáinak. A végeredmény egy finom pamutpólóból és Emma kinőtt bodyjából készült, alvásidőben. Sorozatgyártás tervbe véve.  
(Fájó szívvel tüntettem el gyermekem felsőtestét, valamint imádnivaló fejét a képekről, mivel a ráadott felső simasága hagyott némi kívánnivalót maga után. Finoman szólva is el vagyok maradva a vasalással.)


The sun was shining finally yesterday so I made some quick photos from this skirt. I found the idea  and tutorial on one of my favourite blog, Craftiness is not optional and made my version from an old shirt and an onesie. It's a really quick and fun project. Love this skirt and want to make plenty of similar ones. Hope, spring is coming soon because we hate this crazy winter much and much better every day...

Megjegyzések

  1. nagyon édes szoknyácska lett!! Ügyes vagy, hogy hét közben csak úgy összerittyentetted:))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon aranyos!Köszönöm az ötletet!Én épp most selejteztem le apától két pólót, s gondolkodtam hogy vajon mit lehetne belőle,mert még egészen használható állapotban vannak azt leszámítva,hogy pecsétesek.
    Igy mással már nem lehet rajtuk segíteni csak az ecetes ollóval.

    VálaszTörlés
  3. Vasalás? Mi is az? Nagyon aranyos lett Emma szoknyája :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm! Tényleg gyorsan elkészült, és örülök, hogy kipipálhattam még egy "elteszemmertkésőbbmégjóleszvalamire" ruhadarabot a sok közül.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése