Ombre festés/Ombre dyeing

- Tudsz arról, hogy ruhákat főzöl?
- Igen, tudok.
- Akkor megnyugodtam.


Fenti párbeszéd férjemmel az év egyik legmelegebb napján zajlott le, amikor úgy éreztem, most már tényleg kipróbálom a textilfestést és mindenképpen egy órán keresztül fogok ruhaneműket rotyogtatni a fazékban, mivel fent nevezett tevékenység nem csak jó, hanem igen hasznos is, lévén a gyermek számos ruhaneműjén elszaporodtak a kimoshatatlan foltok.


Miközben kontyom alá ütött a gőz, kilógattam a fazékból ezt a helyes kis ruhácskát is, melyet alul már szinte művészi értékkel bíró kakaó-fríz díszített, ez volt a legjobb alapanyag a most divatos ombre festés kipróbálására. 



A folyamatos kevergetést emiatt is - és persze lustaságból - nagyvonalúan elhagytam, így tudom, nem lett szép egyenletes, és most festékfoltos a kakaófolt helyett, de ez minket cseppet sem zavar. 



Játék közben új barátság is született - a Nagyfülű és a Copfos:


Annyira jóban lettek, hogy Emma szerette volna az IKEA-ágyban alvás mellett a kecskén alvást is bemutatni. 


Természetesen más is volt még abban a fazékban, némi csicsázás után már csak a fotózásra várnak, kíváncsi vagyok, hol szeretne majd aludni közben...
A tried fabric dyeing using old shirts spotted by chocolate milk, grass, sand and their siblings. During this process I had a try at ombre dyeing too. I know, it's not the perfect result but I like the way it turned out.

Megjegyzések

  1. Ó, én nagyon is megértelek! Ha egyszer festeni kell, akkor nem tántoríthat vissza a szavannai hőség!
    Az eredmény pedig lenyűgöző, nekem direkt tetszik, hogy egyenetlen a fedettsége!
    Emma hihetetlen nagyot nőtt! Nagyon csinos!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, nagyon örülök, hogy másnak is tetszik!

    VálaszTörlés
  3. Névtelen9/03/2012

    De jó ötlet! Már nekem is forr néha az agyam a sok foltos ruha miatt, bezzeg a nagyobb miért tudott vigyázni a ruháira, a kicsi meg mindent azonnal leamortizál, pedig még csak nem is fiú, hogy azzal lehessen magyarázni... A mosószappan meg mosódió meg azért nem visz ki minden foltot, de már csak azért sem váltok vissza a szintetikus mosószerekre, folt tisztítókra!
    Emma de nagyot nőtt! Sikeres ovi kezdést kívánunk Neki!
    Puszi,
    Panni

    VálaszTörlés
  4. Köszönjük, túl vagyunk az első napon :) Mosás témában majd kérek tanácsot!

    VálaszTörlés
  5. Szeretem a kéket!Olyan vagány farmer hatásúnak tűnik a képeken.
    S hogy ez a lány mekkorát nőtt!Kész kis csajszi lett!

    VálaszTörlés
  6. Tényleg, jó lehet farmerrel is pólónak!

    VálaszTörlés
  7. Tünemény a lánykátok! A festés nagyon vagány lett!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése