Heti grimasz: Szofinak, szeretettel/Weekly faces: To Szofi with love

Ha legközelebb nem tudom biztosan, hogy a születésnapi zsúr a parkban lesz vagy otthon, ígérem, nem a parkban fogom először megnézni! 


If you don't remember, where is hold the birthday party in the park or at home, never, never, never look first in the park!

Megjegyzések

  1. :) És itt még nem volt vége a mókának!

    VálaszTörlés
  2. Hihi! Az én manóim is így kerülnek be az udvarból, szinte minden nap. :) Általában mennek egyenesen a zuhany alá, utána jöhet csak a vacsora. És mennyit dolgozik a mosógép... De ahogy Ádámom dédije szokta volt mondani a családi legendárium szerint, akkor szép a gyerek, ha koszos, de látszik, hogy karba' van tartva. :))

    VálaszTörlés
  3. Igen, ez jó, még nem hallottam! Vannak ilyenek még, pl. Ahhoz, hogy egy gyerek egészségesen felnőjön, fél kiló koszt meg kell ennie. Vagy. Ha egy gyerek magától megül a széken, le kell lökni.:)

    VálaszTörlés
  4. Szia Judit:)
    Csak beugrottam Hozzád. Bírom a Gyűszűdet:)
    Enci

    VálaszTörlés
  5. Hihetetlen milyen nagy már! És egyre gyönyörűbb!Itt nő fel a szemünk láttára, mint az én Ábelem! :D Nagyon szép lett az ágytakaró! Én is most, ovis korában, próbálkozom majd egy foltossal. (autópályás lesz, szóval azt hiszem garantált a siker...) ;D Majd később újra megpróbálod! :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések